Експертна помощ в реално време
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Други Въпроси и Отговори
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
9 TDI , 2000 г. , 120 кс. Автомобилът е регистриран в България като ,,Специален автомобил , Автовоз,, категория N1 .Купуван е от Холандия и е оригинална Пътна Помощ , правена в Мерцедес .Въпросите ми са :1Как мога да вдигна категорията на N2 ?2.Какво трябва да се направи за да се вдигне товароносимоста му ?3.С колко кг допустим полезен товар ще се увеличи товароносимоста му ?4..Какви документи са нужни за това ?Автомобилът е отзад с двойни гуми .Има стикер от Мерцедес за Тегло – 2200 кг празен и 3500 кг обща допустима маса – полезен товар 1300 кг .Благодаря Ви предварително за изчерпателната информация !
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Разгледах наредба 60 и приложение 11 и имам следните въпроси:1. Възможна ли е такава конверсия (от М3 в М1) нормативно?2. Възможно ли е сам да извършва преустройството и след това да представя МПС-то при Вас?3. Следва ли да се проверяват всички изисквания които са в приложение 11 или само тези в частта на направените промени?4. Каква е стойността на услугата при Вас?5. Какъв е редът след издаването на протокол (евентуално) от Вас?
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Мотора е в България, моля да ми кажете какви документи трябва да има. И как мога след като проверя да мина техно теста на мое име. Благодаря Ви, бъдете здрави!!!
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Необходимо ли е да се тества за електромагнитна съвместимост, тъй като в Приложение №10 на Наредба 60, подобно тестване се изисква за ППС категории М и Н но не и за Л (може и да греша).Ако е нужно такова тестване, то се прави само на двигателя или на целия мотоциклет?Поздрави,Евгени.
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Интересувам се от закупуването на ретро автомобил и имам следните ситуации .1. Автомобил, който не е бракуван , до миналата година му е плащан данъка , само тази не е . Няма ги старите номера ,единствено е наличен синия талон,на който пише „Удостоверение за регистрация на МПС“. Може да бъде прехвърлен на мое име пред нотариус. Мога ли с този талон и договора да отида в КАТ и да бъде пуснат обратно в движение без технотест? Трябва ли да изискам други документи от продавача, които са необходими?2. Автомобил ,който е каран до преди 10 години , има от новите бели номера ,преди серията която сменя българския флаг с европейските звезди. До колкото разбрах данъка му се плаща всяка година , няма ГО , най-вероятно е свален от отчет ,но не е бракуван със сигурност. Отново същия въпрос.3. Ако Ви предоставя ВИН номера на колите ,можете ли да установите състоянието им със сигурност?Благодаря!
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Искам да го направя 4+1. Освен солидна преграда зад седалките, какво е изикването за прозорците в бъдещия товарен отсег.
Други
Ремаркето няма документи за регистрация тъй като ми обясниха че в Англия те ползват регистрационен номер идентичен с този на теглещия го автомобил и нямат отделна регистрация.Продават ми го с фактура и договор за покупко-продажба.Въпросът ми е необходимо ли е да преминава при Вас за одобрение и може ли след това да бъде регистрирано надлежно в КАТ.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Посетих представителство на Мазда и от там ми казаха същото.Има ли вариант на вече регистриран автомобил , да се издаде евро категория и каква е процедурата?
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Имам няколко въпроса:1-Мога ли да мина при вас на технотест без да отстранявам щетата понеже не пречи на движението на автомобила.2-допустимо ли е при промяната на цвета на задните мигачи да продължи да свети червена светлина във фабричния стоп и едновременно също в него да свети жълта(оранжева) по изискванията от ЕС.3-Необходимо ли е запазването на час при посещение при Вас за технотест.Благодаря за отговорите предварително.Поздрави и хубав ден.
%201.webp)