Експертна помощ в реално време
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Други Въпроси и Отговори
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
, Евро-5, произведено в Германия, доставен в България от Русия. Колата е регистрирана в Русия. Искам да ререгистрирам автомобила в България. Мога ли да получа протокол за съответствие в Технотест АД?
Други
колко е ГТП за М-1?
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Moже ли да регистрирам електрически автомобил с китайски сертификат ССС.
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Под изменение имам в предвид промяна на външния вид -подмяна на калници,преден капак ,врати ,азадни калници заден капак от друг автомобил.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Като няма да излиза повече от 80-90см назад. Стойката ще си има светлини и рег. номер ще е монтиран на нея.Трябва ли да се минава на технотест и да се впише в талова в последствие в КАТ? Чувам противоречиви мнения, че за БГ не трябвлао, но за чужбинатрябвало да е сертифицирана? И като каква категория се води това нещо съответно каква е цената на технотеста?
Други
След изваждането на всякакъв тип апаратура ,която беше инсталирана килограмите се промениха . Тъй като искаме да го използваме като товарен ,какво е нужно да ви се представи като изискване от ваша страна,за да се променят килограмито по талона ? Т.е.документи и техническа част като (колани , прегради и т.н.) Благодаря ви , очакваме вашият отговор.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
имам ППС, което е регистрирано 16+1, но е реално е 19+1, как може да се узаконят местата?
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
При закупуване на автомобил от САЩ с тайтъл „salvaged“, каква е процедурата за регистрация в България? Възможно ли е?
%201.webp)