Експертна помощ в реално време

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
2021-03-27

гледам по цял свят се правят ремаркета от разпуловена лека кола, например аз притежавам ауди а4 б5 седан и ако взема същата комби и я разполовя мога ло да регистрирам задната част като ремарке.

Ремаркета се произвеждат от фирми, одобрили типа на ремаркетата си.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Други Въпроси и Отговори

Разгледайте Всички

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

55 колко дълга платформа мога да сложа.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Ще трябва да минава при вас, а му предстои закупуване на каросерия за автовоз(тип пътеки) Тъй като срещам разнородни тълкувания на закона, питам директно Вас, за да няма впоследствие нещо което не отговаря и ще създаде пречки.– при междуосие 4,10м – колко е позволено да бъде изнесена опашката зад центъра на задната ос? Замерва се до външната част на бронята, теглича или кое?– каква широчина е допустима(каросерията която е била монтирана бе с широчина 2,15м)– освен парапетите, какви други изисквания има към конструкцията?– захващането е ясно че трябва да е цели греди по дължинаи правилно поставени захвати– светлини, допълнителни елементи нужни има ли?Ще съм благодарен да получа отговор, тъй като всеки го тълкува както пожелае а при явяване при вас нещата могат да се окажат различни.

Разгледай Отговор

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

Каква е процедурата с такъв автомобил?

Разгледай Отговор

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Със съответните документи подадох искане за индивидуално одобрение в автомобилна администрация. От казаха, че има “малко” забавяне. Вече 20 дни и документа е все в статус “Обработка”. Наблюдавате ли подобно забавяне масово или по-скоро може да се очаква някакъв проблем с разрешението?Поздрави!

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Маса на превозното средство 2400кг.От завода производител автомобила е с данни 3500кг общо имам документ.Въпроса ми е може ли да ми се издаде документ от вас които по заводските данни за да се регистрира в кат по тях 3500кг?

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Имах проблем с двигателя и се наложи да го сменя.Закупих двигател с единтичен код на мотора N54B30A..Въпроса ми е следния..По талон закупеният двигател е от БМВ 335и 2006 година и е с мощност 225 kw,а моят е със мощност 240kw..Двигателите са единтични и с еднакъв код на двигателя N54B30A.Разликата от 15 kw между двете коли е в подобрената електроника на моята кола..Трябва ли да минавам на техно тест и ако е така,какво трябва да очаквам….кои киловати и коя еко категория ще се впишат в новият талон,при полужение,че моята кола е евро-5А ,а другата е евро-4??Благодаря ви предварително!!

Разгледай Отговор

Други

Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.

Разгледай Отговор

Други

Нямам документи за него но му седи рег. табела. Каква е процедурата за издаване на нова регистрация?

Разгледай Отговор

Други

Има ли вариант да се легализира и регистрира по този начин и ако не какви документи са необходими за това? Благодаря!

Разгледай Отговор
Приемам Политиката за защита на личните данни на ТЕХНОТЕСТ АД и Бисквитките на този уебсайт, разгледай за Повече Информация.