Експертна помощ в реално време
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Други Въпроси и Отговори
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Миналата година ми откраднаха номерата, закоето съм уведомил МВР. Към настоящия момент колата се намира в частен имот. За да получа нови номера трябва да мина Технотест. Какви документи са ми необходими и нужна ли е гражданска отговорност?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
6 тона, искам да го направя специален автовоз.Какви са точно изискванията които трябва да покрия за платформата.Освен 60% от междуосието дължина след задния мост, захваната с болтове за шасито платформа и какво друго?Освен това в талона е вписан 2850кг а реално е 2300, мога ли да сменя и килограмите и каква точно кантарна бележка е нужна?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Имам кемпер с товар до 3,5 тона, може ли да се увеличи натоварването?Поставих въздушни възглавници с TÜV документ, където пише, че мога да увелича натоварването до 3850 кг. Как мога да го регулирам това?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Трябва ли да минавам технотест?
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Върху ремарке (платформа) за автомобил, може ли да се направи мобилна къща, която да мине регистрация в КАТ? Ако може какви са изискванията? Благодаря.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Трябва ли още нещо друго специфично за да мине технотест..Благодаря.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Съответно представителството не може да ми издаде сертификат за евростандарт, тъй като автомобила не е предназначен за европейския пазар и не отговаря на такъв. Какво бих могъл да направя в този случай?
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
Други
Въпроса ми е при Вас може ли да мине технотест за да се регистрира и какви документи са необходими?
%201.webp)