Експертна помощ в реално време
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Други Въпроси и Отговори
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
има пикап който никога не е бил регистриран в бг но също така съм изгубил всички документи чрез техно тест може ли да му искарам документи и да го регистрирам!
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Мисля, че е заводско изпълнение, но в Гърция масово не ги регистрират след покупката. Има ли някакъв вариант да се регистрира в България. Благодаря Ви предварително.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Намерих двигател, който е със същата кубатура, код, мощност, обаче донорът е от различен модел автомобил от същата марка (т.е. друг вид купе).Каква би била процедурата в този случай?
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
И каква цена еКолата е внос от Канада.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Изготвил съм проект със скици и чертежи на всички изискуеми елементи на кемпъра съгласно Наредба 3.Необходимо ли е предварително да ги представя пред Технотест или друга инстанция за одобрение и едва тогава да пристъпя към реализирането на проекта? Доколкото разбрах, в други Европейски страни това е задължително.
Други
В момента отсъствам и не ми е възможно да премина технотест. Какви документи са необходими, за да може друго лице да премине технотеста вместо мен. Автомобила е закупен с вътрешна фактура. Благодаря!
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Благодаря предварително.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
искам да Ви питам какви са изискванията за газовата инсталация-бутилка,газови котлони,редуциран вентил,маркучи при преустройството на бус в кемпер.
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
%201.webp)