Експертна помощ в реално време
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Други Въпроси и Отговори
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
От 2009 година автомобила няма нито преглед нито застраховка. Има платени данъци и е наличен само големия талон без да е продупчен и не пише нищо на него. Малкият талон го взели в КАТ. Автомобила е с новите номера. Каква е процедурата?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Имам кемпер с товар до 3,5 тона, може ли да се увеличи натоварването?Поставих въздушни възглавници с TÜV документ, където пише, че мога да увелича натоварването до 3850 кг. Как мога да го регулирам това?
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Искам да внеса електрокола от щатите. Тази кола е със salvage title, дали това е проблем или не? Ако да, то с кои от сертификатите няма да има проблеми? Задължиелно ли е мигачите да са жълти?
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Възнамерявам да закупя каравана от Англия какво трябва да се направи за да мине техно тест.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Има ли вариант да се смени с единична демек от С категория да стане В категория.
Други
Който е бракуван от предишен собственик.И аз като копувач на този мотоциклет искам да го вкарам отново в движение.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
9 TDI 110 конски сили, желая да заменя настоящия двигател с абсолютно същия. Колата е регистрирана в Бургаска община, но се намира в сервиз в София. Какви са документалните стъпки, за да узаконя тази подмяна?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Искаме да изградим конструкция за бордови с размери на борда 4,20м х 2,10м.Има ли някакви специфични изисквания на които трябва да отговаря конструкцията (дебелина на профилите, височина на борда, отваряемост и др.) , преди да го представим за процедура при Вас?Благодаря!
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
%201.webp)

