Експертна помощ в реално време
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Други Въпроси и Отговори
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
0 /180 kw. с код 306DT на Land Rover Discovery със същиятвид дизелов двигател, но взет от Peugeot 407 coupe 3.0 hdi /177kw. с код DT20C. Каква ще е цената за узаконяване на тази промяна в конструкцията?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Chrysler Voyager , който не е регистриран в БГ може ли да се регистрира като М1?
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Искам да закупя автомобил който се предполага че е снет от отчет през 1995г. Продават ми го двамата сина на собственика-бащата и майката са починали,бил е със стари черни номера които са върнати в КАТ през 1995г. Имал е от старите сиви талони като книжка, но не могат да го намерят. Въпросът ми е: Въз основа на какво да направим договор за покупко продажба? Задължително ли е договора да е нотариално заверен?
Други
! Извършвате ли технотест (водна проба) на водолазни бутилки и ако да – къде?
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Искам да регистрирам ремарке до 750кг в България едноосно с талони от Германия или да речем Дания трябва ли да мина Техно тест или директно в кат за регистрация с талона на ремаркето и евентуално писмен договор от продавача.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Буса е с пловдивски номера , при смяна на номерата би ли било възможно да отпадне това че е специален.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Със съответните документи подадох искане за индивидуално одобрение в автомобилна администрация. От казаха, че има “малко” забавяне. Вече 20 дни и документа е все в статус “Обработка”. Наблюдавате ли подобно забавяне масово или по-скоро може да се очаква някакъв проблем с разрешението?Поздрави!
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
6 110 коня регистриран като товарен от предишен собственик. Може ли да се регистрира като лек и на каква цена?
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
%201.webp)

