Експертна помощ в реално време

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
2022-10-15

възможно ли е увеличаване на максималната допустима маса на автомобил.

Възможно е само връщането на заводските данни, ако някой по някаква причина ги е променял във времето.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Други Въпроси и Отговори

Разгледайте Всички

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Искам да го транспортирам в България и да го регистрирам за постоянно ползване в България.Наскоро (2022) от Форд Канада инсталираха нов филтър или подобен компонент за да отговаря на новите изисквания за емисии в Северна Америка.Вярно ли е, че автомобили по-стари от 5 години не могат да се внасят в България от Канада? Когато планирам да транспортирам колата, ще бъде точно на 5 год и 1 месец! Ще мога ли да си внеса колата?

Разгледай Отговор

Други

Моля да ме извините ако не е. Искам да попитам как седи въпроса с регистрация на ремарке което е без регистрация и документи, но е заводско не самоделка. Тоест някога е имало регистрация има си номер табелка но масово се продават без регистрация. Държа да е българско или руско заводско ремарке до 750кг с ресори и амортисьори. Имам спомен от преди години че отзад задължително бяха червени триъгълни светлоотразители, отпред бели кръгли, отстрани оранжеви кръгли или правоъгълни заедно с осветление на номера и редовните светлини.

Разгледай Отговор

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Интересува ме след минаване на технотест при вас на автомобил от Канада, отново ли трябва с дикумента който ще ми издадете да се мине през ИААА?

Разгледай Отговор

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

Наличен голям и малък талон.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

2 170кс. И се наложи да и сменя двигателя,само че новия двигател е свален от бмв 520 2.2 170кс. И е със същата година на производство като стария мотор 2002г. Та въпроса ми е следния,може ли да си го регистрирам в кат и какви пречки бих срещнал при регистрацията?

Разгледай Отговор

Други

Какво да правя за да го регистрирам ?

Разгледай Отговор

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

4 2011. Според документите екологичен клас Евро 4. Докато изучавах въпроса, разбрах, че такъв модел е произведен през същите години с екологичен клас Евро 5. Моят въпрос. Мога ли да разчистя пътя за Honda Accord 8 Type-S 2.4 2011? Ще успее ли тя официално да премине Технотеста?Ще съм благодарен за всяка полезна информация.

Разгледай Отговор

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

При регистрация трябва ли да ходя със скутера или мога без него само с необходимите докумнти?Глобите също са заплатени каква е точно процедурата.

Разгледай Отговор

Други

Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.

Разгледай Отговор
Приемам Политиката за защита на личните данни на ТЕХНОТЕСТ АД и Бисквитките на този уебсайт, разгледай за Повече Информация.