Експертна помощ в реално време
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Други Въпроси и Отговори
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Може ли изобщо нещо да се направи. Колата е Хонда Фит 2014г. Двигател 1.5 бензин. Мигачи те са жълти.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Автомобила има талон, платено е митото собственика на автомобила е на територията на страната също. И той е живял там(Сащ). Необходимо ли е и може ли да премине техно тест в следствие на което и да бъде регистриран.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Колата е 2015 Volkswagen Jetta SE 4 Cylinders 1.8L DI Turbo DOHC 110 CID. Engine Power (kW): 126.7690. Fuel: Gas (50-St); Federal / California Emission Standard: BIN 3 / PZEV; Emissions Certification Test Group: FVGAV02.0VPD. Колата e регистрирана и се кара всеки ден в САЩ. Колата е на около 50,000 мили и е закупена чисто нова през 2014. Имам налични всички документи от покупката на колата от официалния дилършип на VW в САЩ, „title“-а, че съм собственик (че съм я изплатил и придобил). Свързах се с официалното представителство на VW в България (Porsche Sofia Iztok), но те ми казаха, че не могат да я приравнят към европейските евронорми и ме препратиха към вас за повече информация. Доколкото разбирам, колата първо трябва да мине през техно тест преди да има възможност да се регистрира в България. Поради тази причина, бих искал да попитам дали би имало проблем колата да мине техно тест и да бъде регистрирана? Какви стъпки точно трябва да се извършат при вас, за да започне процесът по регистрация? Също така, за каква цена става въпрос? Всякаква информация, която можете да споделите с мен относно цялата процедура на регистрация (от евронорми до жълто-светещи мигачи) би била от голяма полза.Благодаря предварително!Поздрави,Александър Аврамов.
Други
Възможно ли е да се узакони и премине успешно ТЕХНО ТЕСТ, при смяна на шаси на Нисан Патрол у60, което е от бракувана кола, поради причината, че шасито вписано в талона бе изгнило и се наложи подмяна ? Налични са договор за покупко-продажба, както и големият талон на бракуваната кола.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Следователно оригиналния двигател вписан в талоните е 1.9 tdi 110кс с инициали ASV, а той е сложил двигател 1.9 tdi 90кс с инициали AGR. Когато отидох да я регистрирам разбрах за това и ме изпратиха в ТИАТ с временния талон, който ми издадоха. Но от там казаха, че колата е евро 3 а двигателя който е сложен е евро 2 и най вероятно, но чакам отговор от тях. Та въпроса ми е ако излезе че този двигател е евро2 мога ли да го подменя с двигател ASV 110кс, както си е оригиналния или има други начини?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Трябва ли да мина през технотест, и ако трябва каква е цената и колко време трае процедурата? Благодаря ви предварително!!!
Други
Дали е проблем да остане товарен ,както си е сега,или да си е нормален пътнически , интервенции по купе и салон не са правени.
Други
Въпросът ми е какви документи са ми необходими и има ли нещо което трябва да бъде направено предварително по авотомобилът относно мигачи фарове и тн.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Производителя на Колесара няма Европейски сертификат . Какво е необходимо да направя и какви документи са ми нужни .Благодаря.
%201.webp)