Експертна помощ в реално време
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Други Въпроси и Отговори
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Технотест преди близо три години закупих МПС мотор Ява 555 50 куб от 1959 година. Мотора го закупих от наследник на предишния собственик и имам контакт със него. Мотора до последно по негови думи е регистриран в КАТ и имам рег табела която е черно бяла. За съжаление налседника не може да намери документите на МПС-то. Какви са стъпките които трябва да предприема за да мога да го върна обратно на пътя. Поздрави!
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Благодаря.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Много моля , кажете ми какви документи трябва да подготвая и ако има от някъде да видя изискванията за такъв внос ще е чудесно. Моротора е в движение със чисти Certificate of Title and VIN . БлагодаряЕмил.
Други
Купих кола и при регистрация от КАТ ми казаха,че трябва да мина технотест,защото двигателя е друг тип,но в талона няма тип. Двигателя е 2.5 инджекция. При първата регистрация в Кърджали е преписан номера по талон. Явно като е регистрирана тук не е догледана. Свързах се със стария собственик и ми даде фактура за смяната на двигателя в Англия и каза,че е сменян там а не в България. Във фактурата е описана смяната на двигателя и не е посочен номера му ,изписан е английския регистрационнен номера на колата . Каква е процедурата в моя случаи? Какво се прави?
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Възнамерявам да закупя самоделен колесар и пчеларски платформи, към него.Изработката е много добра и стабилна.Ходовата част е от автомобил Фиат (до колкото бях информиран).Всичко е чисто ново (пружини, тампони, акортисьори, греди и профили…..)Ще може ли да се допусне до Технотест и евентуално, да се регистрира, след това в КАТ или в КТИ??!
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
притежавам ремарке туристическо което е до 350 кг обаче е със старите номера преди 96-та година беше крадена колата и талона на ремаркето беше вътре в нея и са откраднати всички документи оттогава ремаркето стои в гараж и не се кара изобщо каква е процедурата да се сменят с новите номера и да се издадат талони при положение че стария е откраднат.
Други
6 с ангренажна верига 78кс . И се чудя мога ли да регистрирам ладата с руг двигател от БМВ 320и е46. И каква ще е процедурата за регистриране зада може да се движи по международните пътища, ако може да се регистрира. И ако може да се регистрира къде се случват нещата и грубо казано колко пари ще струва .И документите на ладата и докумунтите на двигатела на БМВ то са налични.Понеже не съм на вътре с нещата.Аз до колкото съм запознат в други държави можеш да смениш двигател без регистрация на двигатела защото се води като резервна част. Или нещо подобно.Благодаря за предварителния отговор.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
номера.Може ли да се регистрира като М1,N1 или кемпер?Какво е необходимо и какво ще струва?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Изчетох изискванията за кемпер в наредбите – легло, място за сядане и маса здраво фиксирани към конструкцията на превозното средство). Въпросът ми е по-скоро как стоят нещата ако бусът е произведен като товарен N1 (до колкото изчетох и във вашите коментари – трансформациите са възможно ако е произведен като пътнически и после е правен на товарен да се върне обратно в пътнически, но ако е произведен като товарен)? Ако намеря оригинална двойна седалка за Фиат Дукато с триточков колан (примерно от същия бус, но с десен волан – за да мога да взема двойната предна седалка) и от лицензирана фирма (примерно Трансформа – те мисля, че правят преустройства и подсилвания на конструкцията) ми поставят допълнителни профили по дъното на буса, към които да се захване за постоянно двойната седалка? Благодаря предварително.
%201.webp)