Експертна помощ в реално време
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Други Въпроси и Отговори
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
и мощност 82, като в талона е отбелязано N1G и така губи префернциите, които ползва от АСП. Как може да го променим в M1, като всички други параметри отговарят на условията и дали е необходимо и тя да присъства при вас.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
).Желая да го регистрирам в България, имам талон на мое име,договор и фактура, но не зная на коя категория за вредни емисий отговаря, това при вас ли се определя.
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
По документи се води дизел,а всъщност е бензин. Номера на купето и двигателя са единични. Продадохме колата и сега новият собственик не може да я прехвърли на негово име . Благодаря ви предварително за отговора.
Други
0 128 hp (4 цилидъра TwinCam двигател)Понеже предпочитам двигател с инжекцион в случая, има няколко варианта с които е предлаган модела:1. 2.5l 12V V6 156hp (относително рядък)2. 2.0 12V V6 132hp (екстремно рядък)Възможно ли е при това положение да се използват някои от следните двигатели, при положение че се монтират в коша без никакви преправяния по монтажните точки?1. 2.5l 24V 190hp V6 (Alfa Romeo 156/166)2. 3.0l 24V 220hp V6 (Alfa Romeo 166)3. 2.0 8V 148hp (TwinSpark, Alfa Romeo 155/164)Не е никакъв проблем да се монтират спирачки и окачване от 2.5l 12V модела (най-високия в серията).Благодаря!
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Смених двигателя на колата със същите куб. Kw . година няма никаква промяна всичко е едно към едно с моят талон .Двигателя го закупих от физическо лице , чието е бракувало автомобила си . При рег. в Кат – РУСЕ представих договор + талон от бракуваният автомобил и ме върнаха , защото двигателя неотговарял на стария мотор , а той е едно към едно дори са в една година . месец kw . всичко е едно към едно ….Върнаха ме , защото погледнаха старият талон на мотора . който вече го издадох пишело WRUA 3242343232 . A НА НОВИЯ WRUB 312412321И НЯМАЛО КАК ДА СЕ РЕГ. ЗАЩОТО НОМЕРАТА ТРЯБВАЛО ДА ПОЧВА . КАТО ТАЛОНА НА СТАРИЯ ДВИГАТЕЛ WRUA … това ,че нося талон и договор не играе роля с две думи . защото трябва да мина тест . Моля кажете ми какви са следните стъпки за да стане редовен този двигател , защото колата няма и 1000 лв.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
От донора мисля да използвам шасито с мотор, кутия, спирачки и тнА от варшавата само външния вид.Възможно ли е да легализирам тази промяна?
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Може ли да попитам каква е процедурата след това за възтановяване?
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Купих бракувана кола със свалени номера, но с валиден преглед. За пускане отново в движение при валиден преглед трябва ли да се минава технотест? Благодаря!
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Трябва ли да мина през технотест, и ако трябва каква е цената и колко време трае процедурата? Благодаря ви предварително!!!
%201.webp)

