Експертна помощ в реално време
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Други Въпроси и Отговори
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Проблема е ,че след като отидох в кат за прехвърляне разбрах, че няма да стане защото няма номер на двигателя . Моля за напътствия, какво трябва да направя и къде трябва да отида за да може да си изкарам еврото за да може и данъка да ми падне. Благодаря предварително.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Мога ли да го пререгистрирам като лек, 4+1 места?Какви документи са необходими и какво би струвала тази операция? Автомобила е закупен от България.Благодаря.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
0 ТFSI от 200hp на 250hp трябва ли да се правят промени по документацията на автомобила ?
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Притежавам регистриран автомобил Лексус ИС250 -бензин п-во 2011г. внесен от САЩ. В поле V9****-няма посочена екологична категория.От предствителството на марката немогат да издадат такъв документ.Мога ли от Вас да получа Удостоверение за екологична категория на автомобила ?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
колко струва от мотор 1+1 да стане 2+1 мотор с кош.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
с. по- мощен, но същата еко- категория, възможна ли е легална регистрация с новия двигател?Също така договорът за новия двигател трябва ли да е нотариално заверен или е достатъчен такъв само между продавач и купувач?Благодаря!
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Братовчет ми заминава за дълго извън страната и колата му ще бъде в двора му. Тъй като гражданската няма да бъде олащана вероятно колата ще бъде спряна от движение. Въпроса е може ли след това да се регистрира пак след една две години. Другия въпрос е той да иде ли предварително да я спре от движение или какво да направи за да може след време като се върне в страната да може пак да ползва колата си.Благодаря предварително 🙂.
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
Други
Смених двигателя със друг който е от същия тип, кубатура и мощност но е от автомобил ауди а 3. Въпроса ми е трябва ли ми технотест за регистрация в кат.По окачването на двигателя няма никакви промени.
%201.webp)