Експертна помощ в реално време

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
2021-01-23

Сеат Кордоба 1,4i 60 к.с на бензин на която има монтира АГУ поизведена в Италия с маркиравка на производство 05 2001г.. Автомобила не е каран от 2011г. до сега. Газовата уредба не е вписана в талона на колата. Също така няма отбелязан евро стандарт, въпреки, че колата е произведена, през 2000г. и би следвало да има Евро 3.Въпросите са ми:1.След като се смени бутилката за газ и се направи пълна профилактика на газовата уредба от специализиран сервиз, може ли от Вас да се издаде удостоверение за узаконяване на газовата уредба в КАТ-София и вписване в талона?2. Измервате ли вредни емисии и издавате ли удостоверение за Евро сандарт за да се представи в КАТ-София и допълни в талона?

Относно АГУ – ще трябва да смените бутилката, защото срокът им е 10 години. При смяната, която трябва да е в оторизиран сервиз, ще трябва да ви дадат протокол за вграждане на АГУ. Ние от ТЕХНОТЕСТ предлагаме услугата за първоначален преглед на АГУ. Цената към момента при нас е 60.00лв. с ДДС.Относно екологичната категория – ще трябва да отидете до официалното представителство на марката, откъдето да Ви издадат удостоверение за екологична категория, по номера на рамата. С това удостоверение се ходи в КАТ да Ви впишат екологичната категория.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Други Въпроси и Отговори

Разгледайте Всички

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

4 8VКода на двигателя започва с KFT( и цифри )този който съ намерил е с код KFV( и цифри ) отново е 1.4 8V със същата мощност.Трябва ли да се минава Технотест или мога да си го регистрирам по стандартната процедура.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

4 бензин, 90к.с.) с електрически, същите конски сили, дали ще мога да премина през КАТ, за да узаконя преустройството на автомобила? Новият двигател изпълнява всички регулации и стандарти за електрически двигатели за леки автомоболи, както и си идва с документи и със сериен номер. Също, ако това е възможно, какъв вид тест трябва да се премине, за да е възможно узаконяването на подобно подобрение?Предварително благодаря.

Разгледай Отговор

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

Искам да питам за една кола, на която не е плащано нищо, повече от 6 годиниНавремето при закупуването й, е взета без прехвърляне(на талоните пише името на стария собственик)Предполагам е спряна от движение автоматичноТа въпроса ми е как тази кола може да се пусне обратно в движениеИ ако може дали трябва да се плащат някакви стари данъци(за предните години) или таксиБлагодаря.

Разгледай Отговор

Други

Идеята ми е да сложа прозорец в товарната секция, легло, малка кухня и някой друг шкаф както и елементарна електрическа и водна система захранвани от соларни панели и 2 туби за мръсна и чиста вода. Опция 1 е да изрежа прозорец и евентуално някоя друга дупка. Какво ще променят тези видоизменения в документацията на буса. Опция 2 е да си спестя каквато и да е външна (екстериорна) намеси върху буса (рязането на прозорец и малки изолирани дупки) дали това ще спести допълните изисквания?Благодаря предварително!Тодор.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

8t с код на двигателя AWT предстой ми смяна на двигателя с друг със същия код. Необходимо ли е да се минава технотест и КАТ?

Разгледай Отговор

Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС

, евро 5, страна на регистрация – Русия. Възможно ли е да се получи одобрение от Технотест за внос? Благодаря.

Разгледай Отговор

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Мисля ,че има въпросния стикер под капака или някъде по купето беше.Трябва да дойда с колата до базата ви ли? Колко време ще отнеме издаването и на каква цена?

Разгледай Отговор

Други

Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.

Разгледай Отговор

Други

искам да попитам какво се прави в следната ситуация;Аттомобилът Х е регистриран ,но купето е доста поизгнило… Та ако намеря купе същия цвят готово оборудвано (модел година кубатура цвят) само да прехвърля моя двигател и номер,оттам нататък какви са процедурите? Благидаря! 🙂.

Разгледай Отговор
Приемам Политиката за защита на личните данни на ТЕХНОТЕСТ АД и Бисквитките на този уебсайт, разгледай за Повече Информация.