Експертна помощ в реално време
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Други Въпроси и Отговори
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
! Бих искал да попитам, има ли някакви особености при преминаване на технотест на автомобил фабрично само на газ,(внос от Южна Корея), който пристига с черно-бяло копие на Title Cancellation Certificate?
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
има пикап който никога не е бил регистриран в бг но също така съм изгубил всички документи чрез техно тест може ли да му искарам документи и да го регистрирам!
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Интересува ме дали вече има одобрени модели и какви са изискванията за такива, които не са внасяни все още.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
В момента над товарното отделение има стъклопластов хард топ, който искам да заменя с подобен по височина и размер, но имащ продължение над покрива на автомобила, който се отваря едностранно (като триъгълна палатка) и се превръща в легло. Въпросната надстройка на товарното отделение не стърчи нито зад автомобила, нито настрани, единствено има удължение над покрива на колата, без да контактува с него. Общата маса на въпросната “кабина” е около 150-200 килограма. Нищо по пикапа не се променя, премахва или трансформира.Трябва ли подобен хард топ/ екстеншън/ надстройка да минава Технотест или да се пререгистрира в КАТ- говорих с колеги, имащи подобни надстройки, които смятат, че това се води “товар” и няма нужда от пререгистрация, но бих предпочел да се допитам до професионалисти.Ще Ви бъда особено благодарен да ми разясните правната рамка за тези надстройки.С уважение,В. Стоилов.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
На табелата пише допустима максимална маса 11990.Първа ос 4400 а на втора 7600.Но по талон не е така.Въпроса ми е може ли да се направи да вози повече тонаж.Камиона е среден и е с много яко шаси и окачване.
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Смених двигателя на колата със същите куб. Kw . година няма никаква промяна всичко е едно към едно с моят талон .Двигателя го закупих от физическо лице , чието е бракувало автомобила си . При рег. в Кат – РУСЕ представих договор + талон от бракуваният автомобил и ме върнаха , защото двигателя неотговарял на стария мотор , а той е едно към едно дори са в една година . месец kw . всичко е едно към едно ….Върнаха ме , защото погледнаха старият талон на мотора . който вече го издадох пишело WRUA 3242343232 . A НА НОВИЯ WRUB 312412321И НЯМАЛО КАК ДА СЕ РЕГ. ЗАЩОТО НОМЕРАТА ТРЯБВАЛО ДА ПОЧВА . КАТО ТАЛОНА НА СТАРИЯ ДВИГАТЕЛ WRUA … това ,че нося талон и договор не играе роля с две думи . защото трябва да мина тест . Моля кажете ми какви са следните стъпки за да стане редовен този двигател , защото колата няма и 1000 лв.
Други
Искам да му добавя втори ред седалки за да стане 4+1. Възможно ли е и какво друго освен седалки с колани ми е нужно? Ориентировъчна цена? Благодаря ви!
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Изчетох изискванията за кемпер в наредбите – легло, място за сядане и маса здраво фиксирани към конструкцията на превозното средство). Въпросът ми е по-скоро как стоят нещата ако бусът е произведен като товарен N1 (до колкото изчетох и във вашите коментари – трансформациите са възможно ако е произведен като пътнически и после е правен на товарен да се върне обратно в пътнически, но ако е произведен като товарен)? Ако намеря оригинална двойна седалка за Фиат Дукато с триточков колан (примерно от същия бус, но с десен волан – за да мога да взема двойната предна седалка) и от лицензирана фирма (примерно Трансформа – те мисля, че правят преустройства и подсилвания на конструкцията) ми поставят допълнителни профили по дъното на буса, към които да се захване за постоянно двойната седалка? Благодаря предварително.
%201.webp)