Експертна помощ в реално време

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
2019-11-12

Талоните са перфорирани. Автомобилът се води на двама собственика, единият е починал. Автомобилът има газова уредба, която не се използва поради неизправност. В талоните пише, че автомобилът е на газ и бензин. Автомобилът ще се движи само на бензин. Мога ли да я сваля преди технотеста? На какво трябва да обърна внимание преди минаване на Технотеста – светлини, чистачки? Автомобилът ще бъде регистриран на името на друго лице. Какви документи са необходими за пререгистриране? Как мога да придвижа автомобила до пункт на КАТ – пътна помощ, транзитни номера? В случай, че взема транзитни номера, нужно ли е да сключвам гражданска застраховка, да закупувам винетка и технически преглед за да придвижа автомобила до пункт на КАТ? Кога ще се извършва Технотест в Благоевград през 2020 г.?Благодаря предварително!Приятен ден!

Не е проблем да премахнете газовата уредба, автомобилът трябва да е в готовност за движение. За документите: трябва да имате страия талон, договорът за покупко-продажба. За Благоевград, комисията ни ще бъде на 14.01.2020г. в КАТ Благоевград.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Други Въпроси и Отговори

Разгледайте Всички

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

! Бих искал да попитам, има ли някакви особености при преминаване на технотест на автомобил фабрично само на газ,(внос от Южна Корея), който пристига с черно-бяло копие на Title Cancellation Certificate?

Разгледай Отговор

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

има пикап който никога не е бил регистриран в бг но също така съм изгубил всички документи чрез техно тест може ли да му искарам документи и да го регистрирам!

Разгледай Отговор

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Интересува ме дали вече има одобрени модели и какви са изискванията за такива, които не са внасяни все още.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

В момента над товарното отделение има стъклопластов хард топ, който искам да заменя с подобен по височина и размер, но имащ продължение над покрива на автомобила, който се отваря едностранно (като триъгълна палатка) и се превръща в легло. Въпросната надстройка на товарното отделение не стърчи нито зад автомобила, нито настрани, единствено има удължение над покрива на колата, без да контактува с него. Общата маса на въпросната “кабина” е около 150-200 килограма. Нищо по пикапа не се променя, премахва или трансформира.Трябва ли подобен хард топ/ екстеншън/ надстройка да минава Технотест или да се пререгистрира в КАТ- говорих с колеги, имащи подобни надстройки, които смятат, че това се води “товар” и няма нужда от пререгистрация, но бих предпочел да се допитам до професионалисти.Ще Ви бъда особено благодарен да ми разясните правната рамка за тези надстройки.С уважение,В. Стоилов.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

На табелата пише допустима максимална маса 11990.Първа ос 4400 а на втора 7600.Но по талон не е така.Въпроса ми е може ли да се направи да вози повече тонаж.Камиона е среден и е с много яко шаси и окачване.

Разгледай Отговор

Други

Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Смених двигателя на колата със същите куб. Kw . година няма никаква промяна всичко е едно към едно с моят талон .Двигателя го закупих от физическо лице , чието е бракувало автомобила си . При рег. в Кат – РУСЕ представих договор + талон от бракуваният автомобил и ме върнаха , защото двигателя неотговарял на стария мотор , а той е едно към едно дори са в една година . месец kw . всичко е едно към едно ….Върнаха ме , защото погледнаха старият талон на мотора . който вече го издадох пишело WRUA 3242343232 . A НА НОВИЯ WRUB 312412321И НЯМАЛО КАК ДА СЕ РЕГ. ЗАЩОТО НОМЕРАТА ТРЯБВАЛО ДА ПОЧВА . КАТО ТАЛОНА НА СТАРИЯ ДВИГАТЕЛ WRUA … това ,че нося талон и договор не играе роля с две думи . защото трябва да мина тест . Моля кажете ми какви са следните стъпки за да стане редовен този двигател , защото колата няма и 1000 лв.

Разгледай Отговор

Други

Искам да му добавя втори ред седалки за да стане 4+1. Възможно ли е и какво друго освен седалки с колани ми е нужно? Ориентировъчна цена? Благодаря ви!

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Изчетох изискванията за кемпер в наредбите – легло, място за сядане и маса здраво фиксирани към конструкцията на превозното средство). Въпросът ми е по-скоро как стоят нещата ако бусът е произведен като товарен N1 (до колкото изчетох и във вашите коментари – трансформациите са възможно ако е произведен като пътнически и после е правен на товарен да се върне обратно в пътнически, но ако е произведен като товарен)? Ако намеря оригинална двойна седалка за Фиат Дукато с триточков колан (примерно от същия бус, но с десен волан – за да мога да взема двойната предна седалка) и от лицензирана фирма (примерно Трансформа – те мисля, че правят преустройства и подсилвания на конструкцията) ми поставят допълнителни профили по дъното на буса, към които да се захване за постоянно двойната седалка? Благодаря предварително.

Разгледай Отговор
Приемам Политиката за защита на личните данни на ТЕХНОТЕСТ АД и Бисквитките на този уебсайт, разгледай за Повече Информация.