Експертна помощ в реално време

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
2022-03-19

Проблема е ,че след като отидох в кат за прехвърляне разбрах, че няма да стане защото няма номер на двигателя . Моля за напътствия, какво трябва да направя и къде трябва да отида за да може да си изкарам еврото за да може и данъка да ми падне. Благодаря предварително.

Ако наистина няма номер на двигателя, за момента няма как да се удостовери екологичната категория на ПС, поради липса на изпитвателна апаратура за определяне не екологична категория в България.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Други Въпроси и Отговори

Разгледайте Всички

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

На табелата пише допустима максимална маса 11990.Първа ос 4400 а на втора 7600.Но по талон не е така.Въпроса ми е може ли да се направи да вози повече тонаж.Камиона е среден и е с много яко шаси и окачване.

Разгледай Отговор

Други

В момента отсъствам и не ми е възможно да премина технотест. Какви документи са необходими, за да може друго лице да премине технотеста вместо мен. Автомобила е закупен с вътрешна фактура. Благодаря!

Разгледай Отговор

Други

Понеже зкъснях с прехвърлянето на талоните на мотоциклета който купих, а и прегледът му изтека трябва да мина технотест и след това пререгистрация. Та въпросът ми е какви документи трябва да нося и колко пари ще ми струва.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

До колко конски сили по-висока мощност е допустима, без да се налага минаването на технотест.Става въпрос за БМВ с мотор М43Б16 със 102 к.с да бъде подменен с М43Б19 с мощност 118 к.с. – дали се налага минаването на Технотест, или директно в КАТ?Благодаря предварително.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

6 тона, искам да го направя специален автовоз.Какви са точно изискванията които трябва да покрия за платформата.Освен 60% от междуосието дължина след задния мост, захваната с болтове за шасито платформа и какво друго?Освен това в талона е вписан 2850кг а реално е 2300, мога ли да сменя и килограмите и каква точно кантарна бележка е нужна?

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

!Има ли възможност Запорожец 965 от 1966 да бъде преобразуван в кабриолет,и ако да трябва ли да се спазват някакви изисквания.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

8 бензинов 115к.с и в него сложих от друго БМВ е36 2.8 бензинов 192к.с двигател, също смених и скоростна кутия, съединител, деференцял, кардан, спирачни апарати отпред и отзад, носачи, и всичко необходимо за 2.8 двигател от същата кола донор. Интересува ме какво е нужно за да регистрирам колата с новия двигател в КАТ. Трябва ли да минавам през технотест и какво е необходимо ако да.Благодаря.

Разгледай Отговор

Други

Здравей те. Може ли да се регистрира и пусне в движение самоделно изработено Ремарке за кола, следователно отговарящо на изискванията. Благодаря!

Разгледай Отговор

Други

Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.

Разгледай Отговор
Приемам Политиката за защита на личните данни на ТЕХНОТЕСТ АД и Бисквитките на този уебсайт, разгледай за Повече Информация.