Експертна помощ в реално време
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Други Въпроси и Отговори
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
На табелата пише допустима максимална маса 11990.Първа ос 4400 а на втора 7600.Но по талон не е така.Въпроса ми е може ли да се направи да вози повече тонаж.Камиона е среден и е с много яко шаси и окачване.
Други
В момента отсъствам и не ми е възможно да премина технотест. Какви документи са необходими, за да може друго лице да премине технотеста вместо мен. Автомобила е закупен с вътрешна фактура. Благодаря!
Други
Понеже зкъснях с прехвърлянето на талоните на мотоциклета който купих, а и прегледът му изтека трябва да мина технотест и след това пререгистрация. Та въпросът ми е какви документи трябва да нося и колко пари ще ми струва.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
До колко конски сили по-висока мощност е допустима, без да се налага минаването на технотест.Става въпрос за БМВ с мотор М43Б16 със 102 к.с да бъде подменен с М43Б19 с мощност 118 к.с. – дали се налага минаването на Технотест, или директно в КАТ?Благодаря предварително.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
6 тона, искам да го направя специален автовоз.Какви са точно изискванията които трябва да покрия за платформата.Освен 60% от междуосието дължина след задния мост, захваната с болтове за шасито платформа и какво друго?Освен това в талона е вписан 2850кг а реално е 2300, мога ли да сменя и килограмите и каква точно кантарна бележка е нужна?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
!Има ли възможност Запорожец 965 от 1966 да бъде преобразуван в кабриолет,и ако да трябва ли да се спазват някакви изисквания.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
8 бензинов 115к.с и в него сложих от друго БМВ е36 2.8 бензинов 192к.с двигател, също смених и скоростна кутия, съединител, деференцял, кардан, спирачни апарати отпред и отзад, носачи, и всичко необходимо за 2.8 двигател от същата кола донор. Интересува ме какво е нужно за да регистрирам колата с новия двигател в КАТ. Трябва ли да минавам през технотест и какво е необходимо ако да.Благодаря.
Други
Здравей те. Може ли да се регистрира и пусне в движение самоделно изработено Ремарке за кола, следователно отговарящо на изискванията. Благодаря!
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
%201.webp)