Експертна помощ в реално време
Други
Други Въпроси и Отговори
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
От Варна съм казуса е следния лек автомобил закупен началото на 2019г минал през нотариус ама поради пречини че бях извън БГ не съм сменил талоните в Кат Варна. Следователно в момента искам да ги сменя ама колата е бракувана по служебен път от КАТ Варна. Казаха ми че технотест трябва да мина Трябва ли да минавам технотест за да се пусне в движение отново колата , какви са процедурите , какви документи ми трябват най вече цената каква е и в Варна има ли къде да се мине.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Другия двигател е от кола бракувана и без талони(сигурно ги е загубил).
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Притежавам регистриран автомобил Лексус ИС250 -бензин п-во 2011г. внесен от САЩ. В поле V9****-няма посочена екологична категория.От предствителството на марката немогат да издадат такъв документ.Мога ли от Вас да получа Удостоверение за екологична категория на автомобила ?
Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС
Сам си направих туристическо ремарке. Спазил съм необходимите изисквания. Мога ли да го прекарам на технотест и ако мога, колко ще ми струва?
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
здр , имам направена грешка при преминаването на автомобила на технотест , автомобила е писан 6+1 вместо 4+1 .Бихте ли ми казали при регисрация дали ще е проблем или дали може да се поправи след издаден вече сертификат , Благодаря.
Други
0дизел със 150кс. Мощност), закупих двигател от морга както следва с фактура и копие на талон. Двигателя, които купих е със същата мощност и обем 2.0 150кс., но е свален от бмв Х3. Това проблем ли е, тъй като нищо не е променяно по автомобила. Двигателя е абсолютно същият. Налага ли се технотест? Благодаря ви предварително.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Колата е 2015 Volkswagen Jetta SE 4 Cylinders 1.8L DI Turbo DOHC 110 CID. Engine Power (kW): 126.7690. Fuel: Gas (50-St); Federal / California Emission Standard: BIN 3 / PZEV; Emissions Certification Test Group: FVGAV02.0VPD. Колата e регистрирана и се кара всеки ден в САЩ. Колата е на около 50,000 мили и е закупена чисто нова през 2014. Имам налични всички документи от покупката на колата от официалния дилършип на VW в САЩ, „title“-а, че съм собственик (че съм я изплатил и придобил). Свързах се с официалното представителство на VW в България (Porsche Sofia Iztok), но те ми казаха, че не могат да я приравнят към европейските евронорми и ме препратиха към вас за повече информация. Доколкото разбирам, колата първо трябва да мине през техно тест преди да има възможност да се регистрира в България. Поради тази причина, бих искал да попитам дали би имало проблем колата да мине техно тест и да бъде регистрирана? Какви стъпки точно трябва да се извършат при вас, за да започне процесът по регистрация? Също така, за каква цена става въпрос? Всякаква информация, която можете да споделите с мен относно цялата процедура на регистрация (от евронорми до жълто-светещи мигачи) би била от голяма полза.Благодаря предварително!Поздрави,Александър Аврамов.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Колата има title Certificate of Destruction, проблем ли е?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Искам да попитам възможно ли е, и какво се изисква за преминаването от дизелов двигател 1.9 турбо дизел към бензинов 1.8Т колата е Фолксваген Кади 2000г. Ще се използва двигател от Ауди А3.
%201.webp)