Експертна помощ в реално време
Други
Други Въпроси и Отговори
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
?Имам две коли, които бих искал да докарам и регистрирам в България: едната е Honda Accord 2011 г., а другата е Volkwagen Passat CC 2013 г.И двете с двигатели Евро4.Възможно ли е да се премине технотестът за тези автомобили?Благодаря ви предварително.In English:Hello,Could you please help me to understand what main eco class requirements are for cars manufactured in 2011 and 2013 years?I have two cars, which I would like to bring and register in Bulgaria: one is Honda Accord 2011 and another one is Volkwagen Passat CC 2013.Both with Euro4 engines.It is possible to pass the technotest for these cars?Thank you in advance.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
може ли skoda octavia комби(2013) 4+1 места да се регистрира като товарен автомобил без да се премахва втория ред седалки? Ако да, какви модификации трябва да се направят и какви документи са нужни?Благодаря.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
здр , имам направена грешка при преминаването на автомобила на технотест , автомобила е писан 6+1 вместо 4+1 .Бихте ли ми казали при регисрация дали ще е проблем или дали може да се поправи след издаден вече сертификат , Благодаря.
Други
На талона пише бракувано със съхранение в частен имот 2018 .може ли да се възтанови регистрацията.какви документи трябват за технотеста и колко струва.
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Ю ли месец си продадох сопственотоси ремарке изповядано пред нотариос . На третия ден се връща казва че се отказва. Ремаркето сие примен ивсички докоменти голям и малък талон платен данак и минат технически преглет.Оказвасе че в кат се води на куповача. От създалият се казус немо га да развалим нотариално завереният договор.Ремаркето ще бъди смъкнато от отчет сужебно.ТА питанетоми е как мога да възтановя регистрацият си.Трябва ли технотест.Благодаря за одговора предварително.
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
5т) се оборудва със стандартно оборудване за кемпер или каравана(кухня, легло,резервоар за вода,шкафове, телевизор и т.н.) само в карго отделението, без да се махат или добавят седалки или да се изменя конструкцията и при положение ,че не надвишата макс. допустимата маса, трябва ли да се сменя категорията или предназначението и да се идва при вас за технотест и би ли имало проблем ит страна на КАТ при проверка?
Други
Промяната се състой от външна промяна на купето като върху старо купе се слага изцяло ново от друг автомобил като смяна на преден, капак, калници, таван, врати. Има ли начин да го регистрирам по този начин и колко би ми струвал технотеста при условие, че не правя промени по ел. инсталацията, управлението и самото шаси, а само върху купето.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
55 колко дълга платформа мога да сложа.
%201.webp)