Експертна помощ в реално време
Други
Други Въпроси и Отговори
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
и с алуминиева конструкция и олекотена ламарина да се преработи на мобилно заведение. Ще може ли да се регистрира и какви документи ще ми трябват? Благодаря ви предварително!
Други
На талона пише бракувано със съхранение в частен имот 2018 .може ли да се възтанови регистрацията.какви документи трябват за технотеста и колко струва.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Интересува ме дали вече има одобрени модели и какви са изискванията за такива, които не са внасяни все още.
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Искам да закупя автомобил който се предполага че е снет от отчет през 1995г. Продават ми го двамата сина на собственика-бащата и майката са починали,бил е със стари черни номера които са върнати в КАТ през 1995г. Имал е от старите сиви талони като книжка, но не могат да го намерят. Въпросът ми е: Въз основа на какво да направим договор за покупко продажба? Задължително ли е договора да е нотариално заверен?
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
!Има ли възможност Запорожец 965 от 1966 да бъде преобразуван в кабриолет,и ако да трябва ли да се спазват някакви изисквания.
Възстановяване на прекратена регистрация на ППС
Не знам откъде го е изнамерил баща ми.Има ли начин да му направя регистрация.Автомобила си е в движение.
Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)
Може ли изобщо нещо да се направи. Колата е Хонда Фит 2014г. Двигател 1.5 бензин. Мигачи те са жълти.
Други
Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.
Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)
Камион Мерцедес Атего 1323 при внос от Латвия в КАТ го регистрираха с максимално допустима маса 12 тона ,защото така беше регистриран в Латвия.Максимално натоварване на първа ос 5100 кг. и задна ос 9300 кг общо 14400 кг по талон . Реалната технически допустима маса за този модел е 13.5 тона.Каква е процедурата по пререгистрация и вписване в нов талон на технически максималната допустима маса от 13.5 т ,за да мога да ползвам цялата товароносимост на камиона ? Благодаря Ви предварително за компетентният отговор.
%201.webp)