Експертна помощ в реално време

Други

Други
2017-06-01

Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.

Съгласни сме с вашата оценка на ситуацията в страната. Заповядайте за разговор в ТЕХНОТЕСТ. Моля за предварителна уговорка за ден и час. Всичко добро!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Други Въпроси и Отговори

Разгледайте Всички

Други

Зравейте!Закупих старо ремарке или по точно платформата му която реставрирах сложих си мост светлини всичко по книга на него имаше табелка с шаси която махнах но пазя мога ли да мина технотест и да го регистрирам ?

Разгледай Отговор

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

Изгубен е и талона. Заводски е но е копувано преди 30 год. В кат няма запазени данни. Как да възстановя регистрацията? И такса? Благодаря!

Разгледай Отговор

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

Мотоциклетът не беше на моя собственост т.е не се водеше на мое име, а на близък роднина, който ми беше казал, че преди години е бракувал мпс-то и е оставил документите в КАТ. Бихте ли ми дали идея, как мога да регистрирам отново мпс-то?

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Важи ли протокола от технотеста за изготвяне на нов талон?

Разгледай Отговор

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Какво е необходимо за да мина технотеста и каква би била крайната цена за него тъй като в Интернет излизат цени от 400 до 1000 лева за това.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Има ли някакъв начин по който да се пререгистрира с рестриктор или нещо подобно, което да му промени документите, така че да пасват на критерия ми?

Разгледай Отговор

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

Купих си автомобил Мазда 6 внос от Швейцария и тук при регистрацията му не му признават евростандарта (евро 4 ) от официалния вносител на марката ми казаха че немогат да ми издадат сертификат или някакъв документ потвърждаващ евростандарта та питането ми е от вас можели да се получи такъв документ и каква цена би струвало изваждането на такъв за да мога да си впиша в големия талон и евронормата. Благодаря предварително.

Разгледай Отговор

Проверки и изпитвания при одобряване типа на ново ППС

Възнамерявам да закупя каравана от Англия какво трябва да се направи за да мине техно тест.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Изчетох изискванията за кемпер в наредбите – легло, място за сядане и маса здраво фиксирани към конструкцията на превозното средство). Въпросът ми е по-скоро как стоят нещата ако бусът е произведен като товарен N1 (до колкото изчетох и във вашите коментари – трансформациите са възможно ако е произведен като пътнически и после е правен на товарен да се върне обратно в пътнически, но ако е произведен като товарен)? Ако намеря оригинална двойна седалка за Фиат Дукато с триточков колан (примерно от същия бус, но с десен волан – за да мога да взема двойната предна седалка) и от лицензирана фирма (примерно Трансформа – те мисля, че правят преустройства и подсилвания на конструкцията) ми поставят допълнителни профили по дъното на буса, към които да се захване за постоянно двойната седалка? Благодаря предварително.

Разгледай Отговор
Приемам Политиката за защита на личните данни на ТЕХНОТЕСТ АД и Бисквитките на този уебсайт, разгледай за Повече Информация.