Експертна помощ в реално време

Други

Други
2017-06-01

Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.

Съгласни сме с вашата оценка на ситуацията в страната. Заповядайте за разговор в ТЕХНОТЕСТ. Моля за предварителна уговорка за ден и час. Всичко добро!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Други Въпроси и Отговори

Разгледайте Всички

Други

Искам да попитам какви условия трябва да покрива превозното средство за да премине успешно технотестът, трябват ли някакви сертификати за отделните възли и компоненти, и ако трябва на кои точно. Ако може да разясните процедурата.Предварително благодаря!

Разгледай Отговор

Възстановяване на прекратена регистрация на ППС

При регистрация трябва ли да ходя със скутера или мога без него само с необходимите докумнти?Глобите също са заплатени каква е точно процедурата.

Разгледай Отговор

Други

Като документи имам само декларация за внос от Япония и договор за продажба. Каква е процедурата в този случай, за да мина технотест? Благодаря предварително.

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

с.и да ползвам данъчни облекчения.но автмобилът който искам да zaкупя е със 2000см2 както по закон, но конските сили са 164к.с. – тоест малко повече от правилото за облекчаване на данъците.Въпросът ми е как мога да регестрирам колата със няколко умрели кончета по малко – а именно точно 160кс за да мога да ползвам данъчните облекчения…трябва ли автомобила да е нововнос обезателно ? или може да се променят броя конете на регестриран в БГ автомобил/ …или да се разбера на място с дежурните лица в пункта за регистрация, да ги помоля да проявят малко човещина….и бизнес партнзорство еднократно…..Благодаря предварително.

Разгледай Отговор

Други

Уважавам името Технотест на база предишни контакти. На този етап определено смятам, че някои от развитията в тази фирма определено закъсняват. Имам предвид експертното участие в изпитването и оценката на електромобилите в България, изготвени по пътя на конверсията-т.е. на годна базова кола се премахва задвижването от двигател с вътрешно горене и се инплантира подходящо електрическо задвижване ( ел. двигател, контролер, тягова батерия, индикативни и защитни системи и др. Нашето мнение по това направление е липсата на координация, вероятно и определена компетентност. Оправдания за липса на оторизирани лаборатории за електромагнитна съвместимост, специфични изисквания на Автомобилна администрация и др. като цяло водят до грешния път за търсене причини, а не решение. В Капрони е налице нов електромобил, изработен по пътя на конверсията и е невъзможно да бъде узаконен. В момента България е на последно място по енергоефективност, на едно от първите места по замърсеност на атмосферата и т.н. В същото време са развити редица иновативни проекти на реални екологични транспортни средства с автономно(батерийно) захранване. Ние сме готови да съдействаме за някакво положително развитие. Бихме участвали пряко в създаване на базовата нормативна база за електромобилите, изработвени в България по пътя на конверсията. Тази нормативна база в голяма степен е близка до тази, създадена за електрокарите и която си позволяваме да твърдим, че познаваме в дълбочина. Това споделяне е продиктувано от желанието за ускорено намиране пътя на реалното положително развитие на екологичната електромобилност. В противен случай ще се превърнем клиенти и регистратори на чужди развития и продукти.

Разгледай Отговор

Индивидуално одобряване на ППС (извън държавите в ЕС или ЕИП)

169. По какъв наин мога да направя този тест?

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Ще си позволя да попитам още един спорен въпрос.В товарната част на буса, където са новите седалки, имаме вече сложен от лявата им страна специален кемперски прозорец.Не планирахме да има такъв и от дясната (на плъзгащата се врата), но някои хора твърдят, че било задължително. Задължително ли е наистина?

Разгледай Отговор

Изменения в конструкцията на регистрирани ППС (преустройства)

Точният въпрос е как може да се узакони такава промяна ? Благодаря предварително.

Разгледай Отговор

Други

По моя молба съм спрял от движение мотор МZ ETZ 250, ЗА КОЕТО ИМАМ ДОКУМЕНТ ОТ КАТ, с номер рама и двигател, от спирането от движение до сега му е плащан данъка съгл,чл 58 т.4 от ЗМДТ, мотора е технически изправен , сега искам отново да го пусна в движение,.. трябва ли да минава технотест….

Разгледай Отговор
Приемам Политиката за защита на личните данни на ТЕХНОТЕСТ АД и Бисквитките на този уебсайт, разгледай за Повече Информация.